tvåtusenSNARTtretton

Aloha~ Idag har jag nördat mig. Läst ut tre böcker och druckit sju koppar te. (Sju som i dödssynderna)  
Har fortfarande planer om att bli författare som inte ger ut böcker. Ska bygga upp en bod med högar med böcker jag skrivit som ska samla damm och se så där bibliskt gamla ut. Små barn i området kommer smyga runt och kolla in genom fönstrerna och fantisera om att böckerna är fulla med magi som gör dom till övervinnliga trollkarlar men dom vågar aldrig gå in eftersom jag är 89 och har fler katter än min ålder. När dom blivit 40+are och jag blivit 100+are så kommer dom våga gå in första gången i min antika butik och fråga om dom får köpa något bara för nostalgitrippen. Jag kommer säga nej. Sen skratta. Sen dö av en hjärtinfarkt.

Annars idag så var pappa och jag och handlade, införskaffade tomtebloss till nyår och kakor. Sånt som en flicka på 20(snart)13 talet behöver för att överleva.
posshej

 
1 Amu:

skriven

pewdofil <33 mmm

Svar: Mwiwhihihih <33333
Olivia Ström

2 Frida:

skriven

Då kan du bli känd författare när du dör ^^

Svar: Tänkte inte på det... Ritar en skattkarta i mitt testamente som leder till böckerna! Sen får väl dom som hittar dom bestämma sig för att sälja dom så jag blir känd också... Tack för idén Frida :D
Olivia Ström

Kommentera här: