Vi drog till London babes

Har haft en underbar vecka i London tillsammans med en av mina bästa vänner Panda. 
Vi har hoppat runt på natten i staden, euforiska glädjetjut som penetrerade byggnaderna.
Mina fötter blöder av allt vi har gått men det var det värt. Har handlat kläder (mest harembyxor. Sista dagarna bad jag Panda att örfila mig om jag köpte fler, vilket hon gjorde)  och mat. Älskar Londons mat. Finns sjukt mycket veganskt att välja på, särskilt i Camden och på Bricklanes matmarknad. Underbart. +så är det så billigt att man äter extra mycket. 

Har lärt mig tunnelbanssystemet och att man pratar öppet med folk på stan, inte som i Sverige där alla blänger ner i betongen medan dom går. Otrolig stad. 
Vi har varit inne på turistställen och annorlunda äventyr. Big Ben, London Eye, Tate Modern, London bridge, Oxford  samt affärer som Victoria Secret osv. Sen var vi i en park i Earlsfield (där vi bodde hos en man vid namn Arun) då vi bara låg i gräset och läste The perks of being a wallflower (grät av skratt av den boken, allt var så misslyckat och fult, förstår inte folks fandom där) och så var det en parkkonsert där. Jätte vackert. 
Köpt cigaretter i affären eftersom åldergräns inte verkar existera ens. Vi fick höra att folk trodde vi var 19, 25 och 14 - rejäl blandning där! 

Det finns så mycket att berätta men mina tankar är för röriga. It was the lovliest trip ever. 
 
 
1 Frida:

skriven

Han killen i Wallflower grät hela tiden. 'Sen grät jag en skvätt'. Förövrigt enda gången jag tyckte filmen varit bättre än boken! Och ett till hjärta på London <3

Svar: Ja. Och han lät så allmänt efterbliven, särskilt delen då Patrick blivit dumpad och han låter honom kyssa honom? hahahha. All kärlek på london! så fin stad
Olivia Ström

Kommentera här: