Breakfast theme

Sov ingenting under natten så stannade hemma från skolan.
Runt klockan åtta imorse så somnade jag äntligen men jag hade de underligaste drömmarna.
Att min skugga försökte klösa sig ut från mig för att slippa vara nära mig, speglar som inte reagerar på rörelse utan försöker krossa sig ut och byta plats med en. Blev förföljd av en spegelkvinna som var fast innanför spegelramarna. Var mer saker men kommer knappt ihåg.
Det sista som jag minns är att två män stod och talade intensivt över att jag inte skulle komma ihåg något när jag vaknade. Vilket jag knappt gjorde.
Ifrågesätter verkligheten och läser igenom alla hatiska medelanden som är gömda i mitt huvud.
Skevt.


Dagen spenderas med Breakfast tema. ska kolla på Breakfast at tiffanys, The breakfast club och sen äta yoghurt.
Godmorgon
   
 
 
 
 
 
 
1 Sam:

skriven

Skum dröm! Måste se The breakfast club igen, var jättelängesen jag såg den. ):

Svar: Den är så fab. älskar han som ska va "nörd" :$
Olivia Ström

2 Amanda Westberg:

skriven

Åh, breakfast club <333333 (Yes, det är enligt mig en så bra film så jag har tillåtelse att skriva så mycket treor.)

Svar: HIHI den är så skum :(
Olivia Ström

Kommentera här: