Nu är kungen död och hans drottning är fri

Att jag inte skrivit här på en vecka kanske är ett tecken på att jag överlever ute i verkliga världen- eller att jag tappade bort mig.

Jag har iallafall haft ett helt okej lov- dock har inte kameran varit med alla dagar så har inte bilder på allt som hänt.
Har glidit runt på isen med Amanda som inte kunde stå upp förens hon hade ramlat omkull några hundrade gånger. Vi grillade på kvällen med en abnormal stor eld. (Använder jag ens orden rätt. mmmm)
Har sedan spenderat tid med Amela i strängnäs osv.
Fikat på stan, jagat hippies som kom undan men stalkar upp honom sen, inflyttningsfester, vilda kvällar på balkonger som tillhört staden Brighton/Göteborg (Man känner sig mindre vilsen då)
Flydde till grannstaden med Panda för att köpa saker, blev böcker x3, lyktor x2, ljus, te, tygpåse, second hand kläder och mer fabulösa objekt.

Blev inte så många bilder som sagt... Men ja.

 

 

 
1 Sam:

skriven

Låter fint det!

Svar: Åh det var ett fint lov.
Olivia Ström

2 Frida:

skriven

Ge mig en majskolv!

Svar: redan uppätna!
Olivia Ström

Kommentera här: