those dancing days

Klarade första skoldagen. Tänkte att jag skulle vara stolt över mig själv men tankarna flödade iväg till annat.
Första lektionen började med att jag hade "private talk" med en lärare. Hejjaghatarmittliv.
Sen gick allting ganska fort och hann inte med att tänka på allt som var skevt omkring

Imorgon ska jag söka gymnasium. Ska söka Korr onlinegymnasium- humanistiska. S:t Eskil-Estetiska. Hvilan- trädgård Gammelby-trädgård Hagströmska - Estet med inrikting textil och sen antingen någon mer textil linje... Sen ska jag bestämma mig mer tills maj vad jag ska söka in till igen.

Nu har jag lagat mat, Vegan "kyckling" med curry smet. Blev gott. Åt för mycket. Min mage ser ut som att någon tryckt ner en gitarr i. Ser väldigt tjock ut.

(Varför blogga med ett sånt ointressant liv. orkar inte HAHA)

 
1 Anonym:

skriven

Gurl you can do this.

Svar: I did and didnt survive
Olivia Ström

2 JAG SKREV JU AMI MEN BLOGG.SE HATAR MITT NAMN:

skriven

:(

Kommentera här: