American dream

jklö

Så detta är min lyxfrukost: Amerikanska vegan pannkakor! 
For the first time, så skriver jag recceptet här; 

2 ½ Dl mjöl
1 Msk socker
2 tsk bakpulver
½ salt
1 msk smör (Använde carlshamns mjölkfria/veganska) 
2 ½ Dl naturell soyghurt
1 ägg/ jag använde äggersättning som är ett pulvet som blandas ut med vatten! (annars kan du göra hemmagjort som du kan hitta här)
Sen kan man ha i någon nypa kanel/kardemumma för att få mer smak. woop

Sen stek dom på låg värme!
1 Alexandra:

skriven

Hej! Ville bara säga att du har en jätte fin och interessant blogg! Du tar fantastiskt bra bilder :)
Jag såg också att du har tumblr, vad heter du där?

Svar: Tack så mycket! Sanity-in-bloom.tumblr.com !
Olivia Ström

2 Frida:

skriven

Blir like hungrig varje gång du har ätit lyxfrukost!

Svar: Du kan komma hit så kan jag bjuda dig på något!
Olivia Ström

3 Sam ★:

skriven

Pannkakor. <3

Svar: Bästa frukosten :)
Olivia Ström

Kommentera här: