Mobilinlägg

Ligger på mitt golv och det kryper i benen. U t l o p p. Senaste dagarna så har Amanda varit här. Har halvt kunnat fokusera på annat då. (Trots det kräver min mentalitet isolation) vi var på fest. Vi drack. Jag blev full. Jag blev glad. Kommer inte ihåg så mycket mer än kvällen förutom att vi hamnade vid en stor eld med massa okänt folk. Det var väldigt mysigt. Sen att jag började prata med en kille/man (vad är rätt term för en 21 åring?) och fick hans nummer. Skämdes dock dagen efter.
Sista bussen hade lämnat oss och vi var frusna på stan klockan halv fyra. Två snubbar bjöd oss på taxi för dom oroade sig (mitt hjärta smälte). Och nu ligger jag på golvet med ångestvågor i kroppen och Ångrar mitt liv.
Självdestruktiv och alena

1 Pyret.:

skriven

I love you darling.

Svar: I love you sweetcheeks.
Olivia Ström

2 Frida:

skriven

Försöker acceptera att 21-åringar är män men vill att de ska vara killar D:

Svar: Killar känns mer naturligt ordval!
Olivia Ström

Kommentera här: