Jag drömde att jag kunde sjunga, men det kan jag inte

Stannade hemma från skolan idag pga noll ork. 
Gick på samtal.
Min crush såg mig grina. 
Hela dagen är felfelfel. 
 
(felfelfel ser ut som falafel om man läser fort) (va) 
 
ska nu läsa " Efter mörkrets inbrott" av Haruki Murakami och dricka te. Försöka måla på Problemlösnings uppgiften vi har i bild, då allt ska vara inlämnat 19 februari i portfolio. uh. (uppgiften går ut på att rita 43 skisser av äpplen, ingen får vara den andra lik, vilket har gjort att man får rita adamsäpplen, äpplen till bröst, maskar i äpplen, äppelkärnor osv. och när man är klar ska man pretty much slänga 42 av dom så man kan göra den 43 fint på ett A3 papper) (är inte alls exalterad över denna upg) 
 
Var förövrigt på bio igår. Först åt vi pommes pizza (utan ost. veganvegan) jag, Mickey och Maria. Sen mötte drog Maria och vi mötte upp Saga utanför bion för att se på The wolf of wallstreet. Den var SÅ BRA. Speladei ingen roll att den varade över 3 timmar för det kändes som fem minuter. Sex droger och pengar var väl det som de handlade om men den var rolig och dramatisk och Leo var så vacker och vill kasta oscar-priser på honom för den. 
Efteråt fick jag vänta på bussen i ca 50 minuter men det var det värt. 
 
 

Kommentera här: