Frankrike 104

Med ca 28 grader och sol så var det skönt att bo så nära vattnet. Dock så bodde vi någon kilometer bort och det var världens backe för att komma dit, så efter man kommit hem badade man i svett ungefär. 
Saknar havet väldigt mycket, men i Swedo finns det ju bruna sjöar vilket också är kul !!!!! (snälla förstå min sarkasm)
Mina överlevnadsinstinkter tog över och jag köpte slush, vilket var det godaste på hela resan
 Midsommar och sista kvällen i frankrike spenderade vi på stranden med baguetter, jordgubbar, cigaretter, vin, sallad, chips och annat gott. 
Våran playlist blev Miley Cyrus, Whats up, 500 miles och annan dålig musik. Skäms inte
1 Amanda banana electric band.:

skriven

Fuck you very much

Svar: känner kärleken
Olivia

2 maria:

skriven

SÅ BRA BILDER!!!!

ska lägga upp mina också (pga dom blev jättefina) så fort jag startar upp en ny

Svar: TACK BABE!!!!
Garciazzz.blogg.se ?? pls.
Olivia

Kommentera här: