13 skoldagar kvar

Blir ett till osammanhängade inlägg om ingenting, mest bilder från senaste tiden. 
Nu är det ä n t l i g e n sommar så kommer leva på iste och frukt (med ett kilo jordnötssmör till) 
Hittade min gamla sjömans-rosett från min wemohipster (det är ett ord nu ok) tid. Börjat använda läppstift regelbundet också, för er som ville veta, lyckas alltid smeta ut de så 90% av det sitter inte ens på läpparna.
Gjorde tomatsoppa med kikärtor, oregano, pasta, krossade tomater och basilika. Blev hur gott som helst.
Framkallade också filmrullar från våren 2013, vilket känns som en livstid sen. Så mycket har hänt sen dess. Lever inte i samma stad ens, men jag saknar ändå mina kompisar. Tur att vi håller kontakten men det blir inte alls lika ofta längre. 

I helgen btw så är det Spring Pride i Eskilstuna!!!! Är väldigt exalterad då jag och Amanda har varit där varje år och det är alltid väldigt trevligt. Parad och massa saker som händer på staden. Blir antagligen att grilla senare på kvällen. Om ni bor i närheten borde ni så åka dit! PRIDE. 
 
1 Mikaelaaaaaaa:

skriven

Ha dä kul i Eskilstuna bb

Kommentera här: