The force awakens AND SOME PIZZA and penises

Första raden med 3D glasögon på så såg jag, Fredrik och Mikaela Star Wars filmen och den VAR FAKTISKT BRA??? Gillar inte dom andra så mycket men this one tho. (NOTE att jag inte är ett äkta fan så ah). Den var fin och ännu finare att se alla som var utklädda i biosalongen till olika karaktärer och höra hur alla flämtade i fandom.
När bion var klar så tog vi bussen till andersberg för vår friendo Saga fyllde arton! Så vi satt några stycken hemma hos Krille och drack vin, lyssnade på dålig musik och dansade runt med blow up dolls som han köpt till henne. Sen skulle hon inviga krogen (sådär på en onsdag) och dockan fick följa med. Shots och Fredrik sålde the doll till servetrisen som såg så lycklig ut. 
Fick lov och firade först minijul med Fredrik (gick ut och åt med min mor, så mycket friterad tofu så lite tid) och sen bytte vi gifts. Det var mysigt med massa tända ljus och kakor. 
En middag i sandviken bland veganer, vegetarianer, gluten allergiker och en köttätare- tillslut lagade vi massa olika pizzor iallafall och diskuterade julkalendrar, trotsiga småbrorsor och annat gulligt. 
Firade även icke-jul med Mikaela innan de andra kom och fick Sage att bränna bort onda andar/snubbar i min närhet! SÅN FANTASTISK PRESENT. Vi ska antagligen ha en ritual här hemma med de när mamma åkt hem. 

Förövrigt så tog musikhjälpen med min tweet i röda rutan och har aldrig skrikit så mycket i ett klassrum innan
 


 

Kommentera här: