Kaffeshots

4 AM thoughts: Om objekt var personer skulle det vara så otroligt obehagligt att träffa en drömfångare. Typ en person som suger åt sig alla ens drömmar och gör om dom till sina egna och man kommer aldrig komma ihåg att man haft dom själv. Eller så tar personen bara ens mardrömmar (typ irl isf: jobba på kontor, falla ner för en klippa eller fobier??). Skrider runt på torget och tar bort folks rädslor? det skulle var så fint. 
 
Mer allvarligt: Har sovit cirka tre timmar idag/inatt. Hur sover man ~bra~ utan sömntabletter? Hur får man in en rutin? /Varför behöver människan sömn ens. Poängen är att allt jag vill göra är typ sova dygnet runt men kan inte ens sova en hel natt. 
Veganska chokladmuffins med chokladsmet on the top. Har väl ätit upp nästan alla nu. 
OCH EN TILL STEL OOTD. Vet inte varför jag börjat med detta. Slå mig hårt typ. Oh well, måste borsta tänderna och sånt tråkigt nu för ska träffa Garcia (!! så längesen) 
 
Ska fixa ett legg imorgon. Blir ändå arton snart och kommer inte vilja ta med mitt pass för jag är typ 14 på bilden och så FUL. Satt upp håret så det ser ut som jag har pottfrilla med emolugg. 
 
 
1 izzo :

skriven

Asså gosblogg!!!

Svar: !!! tack
Olivia

2 Amanda banana:

skriven

SAKNAR DIG och hoppas att dom där muffinsen var goda och att det var värt att inte dela med sig till mig :////

Svar: SAKNAR DIG SÅ OTROLIGT O-ONÖDIGT MYCKET.Dom var jättegoda. Delade med alla utom dig. Xoxo
Olivia

Kommentera här: