Blodmåne/ Har du inget man kan dansa till

Varför är inte alla helger såhär? Blir upprörd. 
 Jag, Mickey och Maria träffades hemma hos mig i lördags för att dricka oss lite berusade på vin/öl/cider medan bob hund spelades i bakgrunden. Minikalasade tills vi blev redo för att ta oss till konserthuset. 
Väl inne så blev ingen av 17 åringarna leggade och sprang fritt in utan målsman medan jag blev stoppad och leggad (DOCK KÄNDES DET BRA för det betyder att jag inte är 40 än). 
Vi trängde ihop oss i ett toalettbås för att dricka vin vi smugglat in och pussade på speglarna med läppstift (pga 12). 
Bob hund började spela och DET VAR FANTASTISKT!!!! Rånar-ögonmask och pärlhalsband. Testosteron-fri punk och hoppdansade tills jag haltade. Köpte gin o tonic i baren och kände mig vuxen (it tasted kinda good???) och sen dansade vi mer samt skrek med i låtarna. 
Mötte upp andra vänner i publiken och svettades tillsammans. 
En dum rökpaus gjorde så vi missade tralala lilla molntuss (orkar inte hur vi kunde göra så) men alla andra låtar <3<3<3 
Ut i kylan sen sjukt peppade och köpte pommes innan jag sprang till forsbacka bussen för att fly hem lagom berusad till Fredrik. 
SEN IGÅR VAR DET BLODMÅNE??? vi satt (Alltså Fredrik jag och Mickey) och kollade genom julkalendern hela natten i väntan på att molnen skulle skildras och vi skulle se blodmånen. Läste på om olika myter och hur allt påverkades. Hur många som grät av lycka att inte jorden gick under och dom som sörjde det. Eller så dog vi utan att ha fattat det än. Men det var iallafall amazing. 
 
 


1 AMANDjand:

skriven

VAR DEN VERKLIGEN RÖD ELLER RESDIGERADE DU? JAG VÅGAR FAN INTE TRO PÅ DET HÄR, DET ÄR JÄTTESKUMT OCH COOLT

Svar: LITE REDIGERADE OBVISOUSLY MEN DEN VAR JU ORANGE/RÖD typ glödde
Olivia

Kommentera här: