Drivor med kläder and my face

Såg en konstig rysk film i skolan idag men scenografin var amazing och den var väldigt vackert filmad, men glömde bort att läsa texten så förstod inte så mycket. Det hängde school boy crush bild på putin i bakgrunden i en dum karaktärs kontor. Dom pratade snabbt. Dom shottade vodka ur stora regualar ikea glas. ANYWAYS TUNG MÅNDAGSMORGON 
sen kanske jag råkat SPENDERAT FÖR MKT PENGAR PÅ SECOND HAND again. Hittade massa prettay things!!! Hela detta inlägg kommer vara (stela) outfitbilder och sen massa selfies för var så brutalt snygg idag och måste dela med mig med the world. dont judge.THIS GRÅA SPETS KLÄNNING!!! med världens mysigaste armar, dock jättekort och blir konstig runt brösten med dom där strapsen som åker ner... men... obekvämt är acceptabelt om det är snyggt
Vit spetsklänning, kan aldrig bli för mycket spets.
En tjocktröja med öppna axlar. ENKEL MED FIN DETALJ ;-)) vill tatuera axlarna när jag har på mig den. Vilket inte är ekonomiskt.
Sen en lååång rutig klänning som jag ska sy om till miniminikort. 
Fick en locktång av min madre också?? (pusstack!!) så testade hur det blev, och IT GOT ALL NICE AND FLUFFY.
OCH NYTT LÄPPSTIFT alltså okej blir verkligen spamm med mitt ansikte men whatever det är okej. Det är matt och typ beige/whitenude-ish (läppstiftet alltså) och ser halvt assnyggt ut och halvt i vissa vinklar som jag inte har någon mun. Men det är trevligt to freak people out (min mor) 
 
Så detta är hur jag överlever regniga dagar........... köpa saker för snabb materiell lycka. Det funkar verkligen <33 
 
1 Pyret:

skriven

Ååååh så fina kläder OCH SÅ FIN DU ÄR!!!! Saknar dig <3<3<3

Svar: MEN GULLEBULLE!!! SAKNAR DIG MED <3
Olivia

Kommentera här: