Let them eat cake

Jordgubbstårta åt folket! //Paus mellan ockelbo marknad som leverade falafel och många små hundar jag fick hyperventilera på. Köpte ingenting utan bara brända mandlar till min mor och Fredrik köpte på sig chips. Men det var mysigt att gå runt även om jag inte hittade några fina smycken eller rökelser. Så tårtpaus mellan det och innan vi hann dra ut på bio för att se Conjuring 2. 
Mötte upp Lova och Jocke sen köpte vi på oss all dat bio popcorn (som även var en fin frukost åt mig idag)
sen dog vi inne i mörkret. Fredrik högg tag i mina ben så blev mer rädd för de än jumpscares, men still vidrig film. blev kramad hela natten /protected från demoner. Hade dock mardrömmar om demoner och breakup. Göra slut var dock värre än att bli besatt och kidnappad av demoner, (loveyouloveyouloveyou). Vaknade och fick mer kramar. Safe and sound. 
Who wore it better?
 
Flyttkaoset pågår fortfarande hemma hos oss. Vart ska jag ta vägen?
1 Inez:

skriven

Men mums, nu vill jag också ha jordgubbstårta! :D

Kommentera här: