De tre visa mensbarnen

Dansade runt på slick i torsdags(yeah, I'm one of those people) med pretty peepz. 
Peter blev stressad när folk satt utan något att dricka så alkohol försågs man med konstant. Dom var rosa och tasted like kisses. Även vodka. Längtar tills torsdag då jag har läkarmöte (igen) och förväntar mig dom ska säga vad felet är så jag kan förtära stora mängder utan att få så ont att jag vill gråta. 
Det var även quiznight (som kändes väldigt internt för högskoleelever så vi kanske inte hörde hemme riktigt men det var ändå kul) och vi var de tre visa mensbarnen. Vi kunde nog ha vunnit om Fredrik inte började rita penisar på svarsblanketten. Sådär moget som en är 
Sång och dans Men det var en fin covernight även om det var en snubbe som tog upp gitarren och började spela wonderwall. Förbjud snubbar. Tappade även bort Fredrik men hittade honom nedanför dansgolvet lite upptagen med pardans. Älskar honom okok. 
 och jag blir nitton om ynka en dag. Mickey har planerat något som krävs jag tar en mystisk buss på kvällen med ögonbindel. Det känns ju inte supertryggt men är exalterad.

Kommentera här: