Prom night

LADIES, GENTLEMEN AND EVERYONE IN BETWEEN OR SOMETHING COMPLETELY ELSE. det HÄR KOMMER VARA OM BALEN IGÅR!!!! 
obsobs fula bilder från min 2013-markerande kamera och BRA BILDER kommer i ett annat inlägg ok? Men här är fula bilder som sammanfattar that amazing night.
PREPARING FOR PROM? PROM BETTER PREPARE FOR US (nej)
Om ni ska på bal så åk hem till Mikaela för du kommer bli så bortskämd där och DET VAR SÅ UNEDRBART 
Sov hos henne där hennes mamma hade spanight så man fick ansiktsmassage och hundra krämer och YAS medan dom viskade "vill du ha mer rosévin?". Vi åt och taggade morgondagen. 
SEN BLEV DE PROMDAY som var täckt med sminkande, fruktätande, drickadrickadricka champange och vin, fixa hår och kläderna. Vi åkte i en vit-cab-raggarbil sak och cabbade ner innan vi arrived to the castle. Mitt hår flög åt alla håll BUT STAYED FANCY. Saga hade gjort en fantastisk typ ros av hår på baksidan av mitt huvud och vill gråta på mig själv för det blev så fint. Mickey hade en fin uppsättning och ..... pojkarna...hade vax... eller något tråkigt. Dom var våra accessoarer för kvällen och var irrelevanta. (fullt med barn hos Mickey också, så lärde bebisar ninjasparkas medan hon fixade sig)
Vi stannade i forsbacka för att hämta upp min lovely date and boyfriend. Åt lite mer frukt och drack mer champange. Fick även silvriga örhängen av honom gullebullen.
Vi åkte in vid engeltofta-slottgrejen där det var så mycket folk som stod och fotade när man klev ur bilen??? MEN JAG RAMLADE INTE, Fredrik höll i och vi log mot kamrorna. Sen var det ca en timma av att bli fotade i olika par och kretsar med alla föräldrar. Kändes verkligen som man var kardashian och alla kretsade runt en. Pretty people everywhere och ALLA SOM NÄRVARADE VAR DE VACKRASTE JAG SETT. 

TIPS för kommande personer som ska på bal: ha med er platta skor som ni kan byta till även om de inte är lika fint. jag trodde jag kunde stå ut med the pain men sen va de blött i gräset så mina skavsår blev till vattenblåsor :) sen skulle vi dansa på de :) OCH vet ni att de är mkt gräs eller grus osv ha INTE stilettklackar för ni sjunker genom marken och fastnar i allt. 
Time for tre rätters middag och det första som händer är att the meat eaters får in små pajer med räkröra till och gissa vad vi veganer fick? Rödbettor. Men dressing på. OCH DET VAR INTE GOTT OCH ALLA SATT OCH SKRATTADE ÅT OSS. var så hungrig och ville gråta och tänkte att huvudrätten skulle bli typ sallad. Men huvudrätten levererade med tzay, potatisgratäng, bön-sockerärtor i starksås och groddar and good stuff. Och köttätarna åt kobebisar. Fresh osv. Efterrätten var citronsorbé med berries. Sen til ldetta fick man välkomstdrinkar, vitt och rött vin. 
Min fancy pojkvän åt upp sju personers mat och folk höll fina tal om hur dom hatade varandra, hur de hedrade Gudrun Shyman som inte närvarade, att vi taggar vår rektors pension, och annat fulkonstiga gulliga saker- så alkoholen tog slut snabbt i enbart skålar. 
Vi dansade i ett litet rum och jag grät för mina skor gav mig som sagt sår på fötterna åt barfota och Natta försökte rädda med plåster. Drinkarna hade vackra namn som "tropisk natt" så det beställdes och dracks upp. I solnedgången över havet så gungade vi även medan dejterna fick knuffa på fart. Klänningen flög graciöst. Pratade med gulligt folk och sprang runt i trappor och på balkonger. dansade tryckare (!!!) och fick pussas mycket. 

DET VAR IALLAFALL VÄLDIGT FINT OCH BALEN VAR AMAZING. Föräldrars professionella bilder kommer senare när alla orkat redigera och skickat till varandra.

Kommentera här: