pointless and selfies

HEJ? 
so its been a while (sen höstlovet??) blir mest ett fylla-ut-inlägg superfult men HEJ TYCK OM MITT ANSIKTE AND MY SELFIES PLS. vart busy med skolan och att vara extremt sjuk hela tiden känns det som (fått bekräftat från akademiska i uppsala att dom mottagit min operations remiss iaf så DE KAN VARA ÖVER SNART <3 ) 
Varit en kaffedrickande-resting-bitchface-babe och spelat kort i sängen och ätit massa glass med Fredrik, firat hans släktingar x2, en bror och en mormor med lussebullar and tacos - jobbig vegan som behöver jobbig annan mat än resten av gästerna- och gått på Fantastiska vidunder bion!! Those goosebumps med Harry Potter musiken. Ätit fancy kina mat och blivit puttad i snöhögar.
Fått en HUR BRA LÄPPSTIFT SOM HELST AV MIN MOR? som jag numera bor i och ser ännu mer sömnlös vampire thang än förut. 
Fikat med Saga och Felica and discussed hångel och tysklands resor. 
and IN SCHOOL? Har keramikblock! vilket är superstressigt, gråta på toaletten anfall (nä men ändå) och vi ska göra ett bruksföremål och en skulptur med ett tema. Jag valde twin peaks och gör en pajburk/cherry och en tall med för stora kottar för dens egna bästa. Petar även om hundar och försöker måla något inspirerat till den där skogen som egentligen är en endaste organism med samma rot, fast med rör och människor och elledningar. Ni vet.
GLASERING är det jag gråter mest på för känns som ett litet methlab med tusen pulver som ska hets blandas i små gram som ska vara korrekt och allt är poison och ska gå så snabbt. Tror dock min gungstols-mugg blev bra (gunga in that te i munnen)
ALL THOSE PUPPIES!! 

Kommentera här: