DYI horn

Sååå i år gjorde ju jag mina egna horn och tänkte visa how i made them för dom är så B kvalité egentligen men gillade resultatet ändå.
YOU WILL NEED: två platsmuggar, ståltråd, tejp (typ silver eller frystejp som jag använde), färg/spray och alternativt blåbärsris or something att smycka dom med, diadem. 
Började med att ta koppar och köra igenom lite  ståltråd. Så koppen är ju basen sen bygde jag på och formade med ståltråden och efter det lindade jag in allt i tejp.
 
Sen limmade jag fast blåbärsriset på ställen där jag ville ha dom, vilket var i botten av hornen. Fäste även fast allt på ett diadem med ståltråd (dont hurt your head med vassa bitar som sticker ut)
Tog guldspray och försökte täcka de mesta.
och sen målade jag ändarna i svart med akryl för att få det lite bränt och sotigt! 
SÅ. EH JA NU VET NI. Väldigt easy egentligen.
 

Kommentera här: