shitty messy stuff

HEJSAN!!! såhär är the dream just nu ^ att bli mött i skolan av två minimala fluffpotatisar.
Skulpturblocket har börjat och vi skyfflar lera från badkar i ett workout pass, jag sitter modell för Maria med söta små hundar i knät (den har cancer och vill bara pussa den frisk igen) (HUR KAN SÅ SMÅ DJUR BLI SJUKA) och sen modellar maria för mig med sitt flawless ansikte som är helt jävla omöjligt att kopiera 
(pussar och gråt)
(en grottmänniska med botox och hamstrande kinder som ska råka vara maria men NEJ)
klädde upp mig i ny klänning jag fick från mikaelas visit i amsterdam och hamnade på skev förfest/bdaykalas.
slutade med poesiläsning på sunkkrogen och stela försök till wingmanande
Har vart extremt döende i mensverk och gråtande över ingenting så fredrik kom och vi bakade oreokladdkaka och köpte chips godis glass and everything och sen blev jg klappad på tills allt nästan var okej igen. 
Sådär ser ena väggen i mitt bås i skolan ut, trasslar in det totalt i spindelnät. 
och sådär ser klassen jag går i ut. look how cute we all are. 
 
SÅ ÖH EH JA minihastig update för Amandas skull??? Har ju mest suttit och petat i lera och ha en lärare säga han blir sugen på köttsoppa av min avskulpturerade käke (när borde man oroa sig för kannibalism och inte?) och gosat ner mig med bf. OCH TÄNKT ÖVER HALLOWEEN HUR MAN SKA KLÄ UT SIG FÖR DET ÄR JU FAKTSIKT OKTOBER NU???
 
1 amanda:

skriven

lera är fan outhärdligt

Svar: läste leva mmm
Olivia

Kommentera här: