updates


Hello 
Tecknade av tuggumin på abstrakt vis. Blev en liten studie kring formerna, ljus skugga och något helt annorlunda. En skulle vara gjort i annat material så använde mig utav tejp. Ser ut som alien födelse.Felskapta hjärnor. Väldigt intressant uppgift tho! 
Spenderade valentine med badbomb från lush med actual rose petals!!! Blev bjuden på pizza av gollebollen och myste mest.
Jag uppgraderade min arm med nytt bläck för att täcka över min fd bajstatuering. Nu pryds den av hundkex istället och är superfin!!! Skaffade mig även ett sommarjobb på äldreboende här i Sandviken, kommer nog bli kul. Chefen verkade engagerad och supertrevlig och SKA FÅ MONEY ENOUGH ATT RESA LITE. Ska bli intressant att träffa alla old people.
Fortsatte sticka lite med ståltråden och gjorde även ett litet ansikte på den. Hade datenight med min mor och gick på La la land (är jag ensam om att inte tycka om den :/?) och åt sallad med rödbetor, kikärtor, spenat med sötpotatis och potatis klyftor i med tahini dressing mmMMhhMM
 
So. Thats for now. 
På lördag började mitt lov typ och ska inviga det med att soulmate AMANDA kommer hit och vi ska på Little Jinder konsert och dricka lite vin. Efter det ska jag grilla med friendos, gå på 20 års kalas och stressa inför kommande operation.

Kommentera här: