Another year

2016 är över och 2017 är här. 
Nyårslöften är att prioritera bättre och inte lägga så mycket energi på onödiga dumma saker. Pröva nya saker och våga mer. 
Har lite planer för året som känns roliga hittils, om en och en halv månad ungefär så tatuerar jag mig. 27 mars så förvandlas jag till en vuxen person och är inte längre tonåring utan en 20 åring som kan handla sin egna alkohol utan klängiga frågor om någon orkar gå till systemet åt en. I april så lämnar jag landet med min skola på en konstresa till Berlin. Planerar utlandsresa med pojkvän till Paris och kanske åka iväg för kortare jobb utomkalands eller dylikt med Mikaela. 
Tror året kommer bli bra. Jag hoppas och behöver ett bra år. 
Jag firade in året med att ha en fancy middag med Mickey, vi åt sötpotatisklyftor, tzayspett och bea med päronvodka drinkar i isteburkar. Även melon och ananas fruktsallad. 
Vi åkte in med en 40 minuters sen buss (goals för 2017 FLYTTA IFRÅN SANDVIKEN) och kom tillslut till bomhus där det var lokalfest. Pyntade med ballonger glitter och rosafluffbollar, tvingade på folk partyhattar och delade ut tutor, sprang ut med tomtebloss och yrade runt. Fick puss av gullebulle Fredrik på tolvslaget och skumpa poppades all around us. Fyrverkerierna var fina och festen var högljudd som det ska vara.
Träffade Noren första minuten på året, long time no see, och åt massa pommes med henne. 
Efterfesten blev förvirrad missförstånd och slutade med vi fick skjuts med Noren hem. 
Däcka runt sex och vakna runt tre utmattad. 

Hoppas ni alla fick ett bra nyår med badskum i badkaret, glitter, dans, en kopp te, ett glas vin, vänner family or cats. 
 

Kommentera här: