Wedding times

Min far gifte sig igår!? FÖRSTÅR NI? Married man!!!
Jag och Fredrik åkte ner för helgen och the big party. Allt var väldigt fint och avslappnat då det var på en gård och inte i en kyrka. Mat, liveband (lite gubbrock men lite Ebba grön och annat bra också), SUNSHINE LOVE och sprit i mängder.Dom åkte dit i en gammal traktor eftersom pappa är .....bonde. Så vi fick pynta den med björkar kvällen innan med nervositet.
Jag Fredrk, Amanda och Josefine (Kickis döttrar) drack några flaskor vin eftersom vi också skulle upp vid altaret som tärnor och best man och allt. så då dracks det lite.
SUPERFINA PARET ARRIVED
Cermonin var fin. Deras kompisar sjöng lite och vigselförättaren höll tal.  ^us trying not to cry och försöka stå still
FÖRSTA  BILDERNA SOM GIFTA!!!!
Och lilla farmor som var på plats.
Sen åt vi buffé och lyssnade på fina tal om hur dom träffades. "Fuck dom som säger internet dejting inte fungerar" och många skratt när Kicki berättat för sina kompisar att hon träffat den snyggaste mannen. Framfördes sånger om deras fyllor, pappas smala ben och barnförbjudna saker.
Sen var det yra runt i ladan, dansa för mycket och se gamla människor ramla in i varandra.
Tror alla hade väldigt roligt och pappa hade ett jättefint bröllop, very proud daughter. Dessutom lånade jag ut min nyckel till hans vän som åkte till deras hus för att förstöra hela huset. Så när vi kom hem var vardagsrummet i köket, köksmöblerna var i vardagsrummet, det var plast över varje toalett (and pee everywhere), dom hade gömt pappas madrass samt täcke kuddar ALLT. Köksredskap som skedar gafflar osv låg i frysen och tv dosorna låg gömda i kylen (hittade ett dygn senare) Roligt men frustrerande sådär fyra på morgonen packad som fan.
Fredrik och jag gick sedan hem i månsken genom skogen. fin pojke han med.

Kommentera här: