Boring sick update

HEJSAN är post-operation-ingrepps-sjukskriven och hemma ifrån skolan i en vecka. 
Ingreppet gick bra minus hela "jag har aldrig haft narkos och vill inte sova medan någon är i mig" paniken. Men narkosen funkade bra, så konstigt inte kontrollera att man somnar. Snurrade mycket och högyrade om trosor och giftgas har jag svaga minnen av. Försökte även gå ifrån mitt dropp innan sjuksköterskorna typ "pls sleep" och gav mig apelsinjuice. 
Fick ju inte ha piercingar i- KOLLA THAT EMPTY NOSE. Kände mig så naken. Även naken i en XL vit skjorta och knästrumpor. Väldigt vacker designad kollektion dom där sjukhuskläderna. Allt detta var "vänta på smärtstillande kickar in så vi kan söva dig" 
Läskigaste var väl att de spännde fast benen och armarna innan narkosen? Så man inte kan fly när det snor ens organ typ. 
Men nu väntar jag nästa operation och sen SKA JAG VARA FRISK OCH BÄST. För nu har jag ont och det känns konstigt när jag rör på mig. 
Gullemamma har lagat mat och pysslat om och gollig pojkvän har skedat och klappat på mig lika mycket. Han kom imorse så slö åt vi subway till frukost. 
Men ligger fortfarande i sängen och kollar på Buffy. 12 DAGAR KVAR PÅ MIN TONÅRINGSHET BTW kanske inte den peppigaste grejen att vara ~sjuk~men kan inviga my 20s healthy atleast. 
Tråkigt sjukinlägg maybs men!!! this is my life now. 
Imorgon skulle Mikaela komma förbi en stund och på fredag ska jag försöka ta mig till skolan. Får höra om hundar och collage så vill tillbaka tbh
 

Kommentera här: