TJUGO

FÖRESTEN så får jag gå in på systembolaget och köpa saker nu FÖR JAG ÄR TJUGOOOO 
hejdå childhood and teenage-years. hej ansvar och hemskheter!!!!
1 gå in på systemet överhypead på en måndag. Tvinga din pojkvän dansa mellan hyllorna.

2. BROWSE
3. TA ALLT SOM SER NICE UT OCH BETALA OCH BLI ACCEPTED OCH TA DRICKAN OCH GÅ
 
förövrigt har de blivit min standardpose med tungan ute för jag umgås för mycket med denna:
Men hade en jättemysig födelsedag. Köpte glittervin och en miniskumpa som Fredrik fick poppa på balkongen. Åt tårta med Mikaela, Mamma och Fredrik och myste. Fick en JÄTTEFIN PALM som jag döpte till Peggy the palmtree (en vän till Orkidén Ossian), a salad bowl och en drink mixer skak grej med små drinkrecept på som sk invigas i Mikaelas kök till taco middag.
Kanske väldigt dåligt inlägg men ville bara SÄGA JAG ÄR OLD AND WISE nu och det känns helt okej /pga vin

Kommentera här: