Operation och sjukskrivning

OBS SOME GROSS PICTURES (på typ. plåster dropp om ni är sensitive) FÖR JAG TÄNKER DELA MED MIG AV DOM :)

Ligger  nu i min säng, vilket jag gjort de senaste tre dygnen. Tre dygnen innan det låg jag i en sjukhussäng i uppsala. Livet är inte euforiskt och skitkul nu.
Opererades i fredags, blev tre titthål in my belly där dom fixade till njuren och klippte i urinrören och snyggade till det lite. Plastikkirurgi på organen. Vaknade hög och stayed that way for a while. Under dagarna låg jag mest och sov medan mamma och pappa var på besök med mat som inte åts upp. Har haft så sjukt ont och problem med att stå och gå själv.  Hade en sexig kateter, dränage (blodpåse :)) ) och dropp i hand och armväck. 
Ligger hemma nu och är sjukskriven ca en månad fram, tar sprutor i låret varje kväll som min söta pojkvän får ta medan jag hetsgråter. Har morfin och starkare alvedon utskivet som tas regelbundet och sen är målet att försöka gå till typ köket en gång om dagen eller försöka så själv. 

Kollar på madmen och är ganska bored. Vad gör man ens under sjukskrivningar? Image result for mad men crying

Kommentera här: