När jag inte jobbar:

Har vart i ett konstant arbetsrus hela sommaren. Går upp fem ibland, kommer hem elva ibland, är på jobbet över 12 timmars period ibland. Dom slåss, dom fnissar, dom dör. Demens/äldrevård how did i get here AGAIN.
 
Så denna sommar hittils från min mobil: 
Under de få lediga tillfällen jag haft så har jag hunnit träffa Amanda! 
Hon kom hit över midsommar dygnet, som vi spenderade med att dricka drinkar och få myror i håret av nyplockade blommor. Saknade soulmate. 
Jag och Maria träffades när vi slutat jobba (så oförstårligt att vi jobbar på samma ställe och ALDRIG ser varandra? Hänt en gång) för att måla naglarna som torkat av handspriten och sminkade oss och drack drinkar! Vi hamnade på en pre-inflyttningsfest hos Tove och even better: vi träffade en katt på vägen dit. Cyklandes och dansandes. (OCH BRYR MIG INTE OM DET VAR 100 BILDER, vi var snYGGA för en kväll ist för svettig på jobbet så det förtjänar uppmärksamhet)
När man ändå är ledig över en hel helg så behövde jag ju uppENBARLIGEN gå ut igen dagen efter. döendes på en varm buss hela vägen till Sandviken till en liten etta där vi trängdes 15 personer för att kolla på Sverige matchen på en uppspänd bioduk. Förlusten sörjdes med beerpong och klättrande ut ur fönstren. /förövrigt att Erik och Fredriks vänskap är på nivån att dom matchar sina outfits är ju så extremt gölligt.
Pappa kom upp på besök och vi hittade vegan brownies på caféet i bollan???? Så vi spelade lite minigolf och åt sedan amazing hamburgare. 
Så det har jag gjort på två månader ungefär? + stressa inför utställningen då jag gjort NOLL verk till den <333 hunnit bada en kort sekund och drömmer om planerna i höst.
Sån ultimat lantis sommar life bild? Fräknar, tallar, EN TRAKTOR och en pool
Can you spot it?
Spotted
Och blonderade håret så är återigen någon form av förvuxen fjortis? Pappa kallade det "ryskt fnask"- färg??? 
1 maria:

skriven

HAHA ryskt fnask

Kommentera här: