När tumblr lämnar en ensam i snön

Sitter i mitt rum och ruskigt förtvivlad pga tumblr har stängt ner för några minuter. WOW. dom kan inte göra så nu på natten. Mitt hjärta blev krossat.

never mind i'll find someone like you
 
You didnt had to cut me off
 
What is worthwile in this world, if you cant be with the blogs you love, it left no time for us
 

Beskriver mina känslor perfekt just nu. Wow. ok.

Idag har jag iallafall inte vart i skolan. Eller jo. Jag vaknade fem över åtta och sprang till skolan- hade redovisning- sen halv tio drog jag hem igen. Duktig elev här alltså. Resten av dagen spenderades i sängen med mat+greveholm+gitarr+läxor+treo x1000
Ska verkligen försöka friska upp mig så jag kan gå imorgon. Är en lärares sista dag och det blir typ stort farväl osv. Vill hinna säga hejdå $:
 

Kommentera här: