Breakfast club


Har vinter/sportlov nu och har längtat forever efter det även om det antagligen lär bli mycket plugg under dessa dagar. Invigde med söndags brunch, aka pannkaksfrukost och mackor. 
Hittils har jag hunnit tatuera mig!! - Barn owl trapped in the pattern typ. Och pojkvän hann även fixa genreps biljetter till melodifestivalen!? Så töntigt nostalgiskt så dit var vi såklart. Han dansade i en fjäderboa och jag var dränkt i glitter. Sen att bio popcorn är veganska har gjort till många bios (deadpool och the danish girl). Vi var även på en discolampa förfest for a while men stannade enbart på krogen i fem minutos. 
 
Idag ska jag åka till kalkbrottet with Mikaela och kanske Fredrik om han inte sover efter ha dygnat hela oscarsgalan. Måste fota lite till mitt gymnasiearbete och hoppas på att få lite inspo på plats. 
 
På onsdag är det enbart 100 dagar kvar tills studenten så då är det pyjamasparty på krogen och är väldigt exalterad över det.
1 Anonym:

skriven

Hur gör du ens alltid perfekta pannkakor blurghhhh(-:

Svar: Im a godess
Olivia

Kommentera här: