swedo turistas på Mallis

Ett bildbombsinlägg från min mobil. För cirka en månad en åkte jag, Fredrik, Erik och Tobias till Mallorca. En vecka utav billiga drinkar, spårande, kattklappande, dansande, badande, solande. Vi åt överdrivet god mat och nattklättrade i ett berg i värmen med Håkans låt Ramlar på i bakgrunden medan vi snubblade över allting i mörkret. Det var fint. 
Såhär såg det ut: 
Detta är alltså en HELT VEGANSK RESTURANG? förlåt men alltså ni förstår inte min KÄRLEK!!!! beställde in någon superhummus och pasta och de va en söt vegantant som jobbade där och :'( i just frikkin love food
Skämtar inte ens när jag säger jag åt pasta typ halva veckan, HUR KAN DET VARA SÅ GOTT 
Såklart blev man utsatt för någon tråkig fotbollsmatch. Men stället hade en bioskärm över en POOL så tycker det är helt ok.


En bild i skymningen när vi ba MM men det är ju sista kvällen innan vi ska hem SÅ DET ÄR BÄST ATT VI KLÄTTRAR UPP I BERGET :) Tobbe var vår guide som redan klättrat upp dit ensam? i 40 graders sol? och vi trodde han dött i solsting och blivit attackerat av spanska tigrar............ Anyways detta var inte vår bästa idé någonsin eftersom det blev kolsvart och ... jag är extremt ovältränad och klumpig samt rädd för när det prasslar bland palmer i mörkret
Alltså först var det ju väldigt easypeasy landsväg sen blev de typ superbrant och kasta sig över stenar.
Detta var när vi äntligen tagit oss ner efter att ha slagit ihjäl sig FY
Pringlesdrinken 101
Avslutar med en bild på Tobias, the cat whisperer.

Kommentera här: