blessed 2019

2018-19 prat och bilder på småsaker som jag håller på med just nu:
Så 2018 tog slut!!! Väldigt mycket som hände förra året typ gick ut konstskolan, reste mycket -började ju året på Gran canaria och åkte även till amsterdam-spain och AUSSIE, konstmässigt kändes det inspirerande och hela stipendium grejen var så extremt rolig. MEN MOT SLUTET.... alltså 2018 pls vad VAR DET. 
Sen sist jag skrev jobbade jag en minimini panik period som telefon...säljbokning någonting? Aktier och danska och ville DÖ. Så var väldigt redo för this year!!! 
I år ska jag fokusera mycket på textil. Ska lära mig sy och i höst pluggar jag förhoppningsvis på HDK textil eller går någon kurs i ämnet för att försöka igen nästa år (vilket också känns okej!! bra med en plan b liksom). Ska resa och ska flytta ifrån min pytte lägenhet är planen. Inget bestämt än men 2019 got it in the air. 
Har redan blivit inbokad på arbetsintervju och tänker att allt kommer lösa sig. Det börjar bra liksom! Kanske har det något att göra med att jag klippte av mig håret (Ja, new year new me) och kanske "klipp dig och skaffa dig ett jobb"- qouten ÄR REAL.  Bless this year. 
(avslutningsvis en liten bild på Fredriks julklapp som blev broderi från Casablanca)

Kommentera här: