December

En recap av december so far. Första advent och hade gjort big batch risgrynsgröt och kollade på julkalendern vid inställda snöstorms lektioner.
En lycklig Mikaela på vegansk julbord på Black bird!!!
Nu kanske inte det här såg superfint ut på bild, men det var FANTASTISKT!!! Så mycket ost. så mkt mat. så mycket fika. Vi hade så ont i magen efter 10 portioner in men supergod mat
Snön kom till göteborg!? Otippat nog? Och stannade i några veckor ändå. Idag smälte den. Såklart för jul närmar sig men det var fantastiskt att den var här ett tag iallafall. Dock inte att det hände när jag slutade jobbet mitt i natten och alla bussar blev inställda och jag vandrade hem
Jag hade julfest!! Med utklädnad <3 Alla var väldigt fina i tomtehattar, fula jultröjor och blinkade örhängen. Vi trängde ihop oss i min lilla lägga
Möblerade om för att få plats med beerpong i köket
Hade julklappsspel, där jag som aldrig minns regler skulle bestämma regler? Jag glömde bort allt jag själv bestämt typ en sekund in. Blir ju inte bättre av att alkohol gör en DEMENT. Jag vann iallafall ingenting :') Men fick en mumindisktrasa som tröstpris av Joar
En annan dag kom Emma hit för äta mat och dricka glögg <3 Vi ska läsa samma kurs i vår, Miljöpolitik och miljörörelser (aktivism) och är redo att stå och skrika på torget
Jul på Liseberg med Louise. Vi fick 100% omikron av alla hostande barn vi trängdes med. Fullpackat och agressionsproblem av trängseln? VAD är så kul med att inte kunna se någonting eller kunna röra sig? 
Anyways. Pyntet var ju fint!! 
 
Och så har det sett ut hittils. What to come resten av månaden är en jävla massa tågresor: 16-20nde Gävle, fira Fredriks mamma. 23-27 Katrineholm och fira jul med familjen, 29-3 Gävle igen för nyår med my loved one. Hets! Men det blir skoj

Kommentera här: