Vinterbadpremiären

Såhär började dagen i Göteborg. Den första snön har kommit!! SJUKT att den ens har kommit hit överhuvudtaget? Ett vitt göteborg vad händish? MEN SÅ MYSIGT och ödet att jag och Rebecca bestämt oss för att börja vinterbada denna dag. Rebecca... gick bestämt i, dedikerat medan jag stod och skrek på bryggan. Hon simmade iväg, jag doppade mig till magen. OCH HELT ÄRLIGT det är inte ens vattnet som är problemet: det är fötterna. Måste skaffa typ foppatofflor för då tror jag det kommer gå topp. Men nu utan tofflor tappar man ju känseln i fötterna och det gör bara ont
KALLT VAR DET
Isen låg på sjön. Män stannade och frågade om dom fick titta på (nej hejdå) och vi hade strukturerat det så att vi inte hittade våra kläder vi slänger ner när vi väl kom upp, så vi stod iskalla på bryggan och hittade varken tröjor eller trosor. PERFEKT:
Men sen till det bästa med vinterutflykt: grilla korv <3 Så gött. 
 

Kommentera här: