Ingen medel-medelålderskris

Nej men sEnälla vilka fina kompisar jag har? Jag hade mitt 25 år kalajs i helgen och det kunde inte ha blivit bättre? det var dunderx100. Fredrik, Amanda och John kom till mig på fredagkväll (natt), och jag trakasserade sönder dom med min fix-stress. Väckte dom tidigt, tvingade dom blåsa ballonger medan jag fräste irriterat av stress. Det skulle springas till systemet och göra allting samtidigt som deadlinen för gästerna skulle dyka upp var... samma sekund. MEN. Dom hjälpte mig pynta innegården för solen sken och hellre frysa lite än att trängas i min etta. <3 
Falafel, pastasallad och 3 st FANTASTISKA röror som Mikaela sponsrat med. Baguetter och blåbärspaj. Systemkassar som skramlade och långbord under ballongerna. Drinkar blandades, det skrattades och presenter i form av bubbel och blommor öste in. KOLLA hur söta? 
Sen gick alarmet!! för vi skulle med färjan!! fÖR JAG HADE BOKAT EN BASTUFLOTTE UTE I SKÄRGÅRDEN (ahHHH). Vi kutade. Färjan väntade.
Vi hade en liten festival cirkel uppe på däck medan vi åkte ut till Vrångö, sedan blev det fortsatt häng i hamnen innan en gubbe kom ut och skrek "bastun är tänd!" och vi fick kliva in
Det var en vedeldad bastu med en brasa i mitten, utanför stod bubbelpoolen (där Fredrik vaskade en flaska bubbel), och ett helt soldäck. Det hoppades i havet och till solnedgången hade det blivit fullt rave i bastun med glowsticks, svettig dans och skriksjungande till 2010 låtar. Förlåt men JAG KUNDE INTE HAFT EN BÄTTRE FÖDELSEDAG? Skar upp (och hade sönder) prinsesstårtan jag släpat med mig ut till ön och alla dök upp för att sjunga för mig :'( 
Nej men. Såsåsååsåsåså bra 25 års. 10/10
 

Kommentera här: