Sweet sixteen


Idag blev jag sexton år (Sweet awful sixteen) 
Om fjorton år är jag trettio. (aka avliden)
Har migrän som jag skyller på åldern nu för det är tillåtet. Är jätte gammal herreshit nej. 
Ikväll ska jag äta tårta (vegan obviously) och dricka oerhört många koppar te. tårtan består av tio olika lager choklad och sen massa annat gott inproppat (glass,hallon,banan,chokladchoklad) 
Ska undvika stolstrålar nu eftersom mitt huvud har sprängts och är ganska säker på att jag har en inre blödning just nu. Wish me goodlook and a happy b-day

1 Amela:

skriven

Så fin du är, avlider. Grattis, IGEN. (:

Svar: jag är en herpare Ami. plis
Olivia Ström

2 Den där Knytten.:

skriven

Finaste födelsedagsbarnet ever, happy happy happy birthday darling (vi får efterfira när vi ses, puss).

Svar: Tack så mycket darling! VI KAN GÖRA EN PANNKAKSTÅRTA !?!??!1
Olivia Ström

3 brunakrukor.blogg.se:

skriven

OMG JA!!! BEST PLAN EVERRRRR.

Svar: VARFÖR SKULLE JAG GÖRA DÅLIGA PLANER!?
Olivia Ström

4 Frida:

skriven

Du var ju nyss elva!! Grattis på sweet sixteen dagen! ^^

Svar: Och du var nyss fjorton! Tack Frida !!
Olivia Ström

5 izza:

skriven

ALLTSÅ GRATTIS FINASTEFINA ♥

Svar: HIHIHIHIHIHI ÄR GAMMAL NU- dauymn. TACK FINAREFINUNGE<3
Olivia Ström

6 izza:

skriven

PFFT, ÄR DU GAMMAL? VAD ÄR DÅ JAG?! BLIR JU FUCKING ARTON I SOMMAR!!! ett stycke panik, yup

Svar: WHAT!? ARTON!?
JAG FICK FÖR MIG ATT DU VAR 97-96a HAHAHHAHAHAHA!?!?!?!
DU KAN JU KÖRA BIL OCH RÖKA OCH DRICKA VODKA PÅ STURE P. HERREMAKARON KVINNA.
Olivia Ström

7 loviza adolfsson:

skriven

JAAA JAG VET, LÄSKIGT HUH??! trodde också jag var mindre än såhär ;-; (önskade det iallafall) PALLA BLI STOR HALLÅÅÅÅ

Kommentera här: