Merry christmas ya filthy animals

Förstår inte hur folk som bor själva ska kunna klara av dom hårda restriktionerna att bara umgås med hushåll (aka alone), känner mig blessed att ha denna roomie att karantäna med.
MEN! Ett stycke jul! I brist på annat så kan man ju passa på att julpynta när man ändå inte ska lämna hushållet. Ärligt så skulle jag nog julpyntat vid det här laget ändå... Älskar pynt. 
Jag och Mikaela körde iallfall en dagsfylla fyllt med bakning och pyntande samt julfilmer och musik.
På dryckesmenyn var det varm choklad med kahlua, som sedan blev kaffe och kahlua + vodka, and some wine.
Hela veckan hade jag suttit och virkat snöflingor som vi skulle hänga upp, hämtade in lite björkris och klädde den!! Tyvärr föll dom ihop lite VÄL mycket när dom hängde. Men ändå ganska fint?
Amatör virkare OBS
Med en julig regnstorm utanför huset
Some pepparcakes. Det bästa är att Mikaela inte äter degen så mer deg till mig <33 Medan hon kan baka klart
Vi försökte frihanda för vi hade inga formar. Blev samma resultat som en 5-årings.
Spelade GW-spelet och Diamanten och fortsatte dricka tills det blev mörkt. Här någonstans så sprang jag så ivrigt till köket för påfyllnad att jag ramlade och har fuckat upp hela mitt ben i fallet. Sådär smidigt.
 
Den juligaste pizzamiddagen med vin och vitlökssås <333
MERRY CHRISTMAS YALL. 
Nu hoppas jag på att alla lyssnar på restriktonerna och håller sig hemma så vi inte måste vara under lockdown på jul!! DONT FUCK THIS UP

Kommentera här: