Längesen

Kanske ett litet levnadstecken? 
September och oktober går väldigtväldigt snabbt. Jag var dödssjuk två veckor (delta? vem vet? nu är jag iallafall dubbelvaccinerad) och jag började jobba på mitt extra jobb på ett lager. Kör truck (så kul?) och basically styrketränar 8h på jobbet med att lyfta kött och mjölk, utlimata veganjobbet (skämt) 
vi börjar med en STARK bild på hur trasiga mina ben är efter en dag på jobbet.
 
Det är mycket i skolan, tentor och grupparbeten, vilket obviously känns mer stressigt när jag jobbar tre dagar i veckan. 

Men sen sist. Fredrik var här och vi var på Liseberg med Louise, vars brorsa fixade in oss gratis? amaze. Skrek sönder halsen i bergodalbanor.
Vi var på min klassis inflyttningsfest, så Fredrik fick träffa lite av folket jag umgås med, känns som en stor del i distans att man inte riktigt har koll på ens nya vänner, så kändes bra han fick se dom mer än bara höra deras namn när jag pratar om dom. 
Det spelades Twister, dansquizzzz och många drinkar på balkongen, trängas i en liten 1a. 
(vi åt också på tacos och tequila!!)

Det har vart pluggdejter, fika, tentaöl och utgång (som resulterade i att jag spillde ut verkligen allt jag köpte in) och promenader för att prokrastinera och FÅ LITE FRISK LUFT mellan ångestnaps:en 
(låtsas plugga medan vi egentligen bokade spontant biljetter till Makthaverskan) 

Var också på spelning med Eli och Mickey, The population och The sonic dawn. Vi var ensamma tjejor med 100 gubbar i stora solhattan och cowboyjackor. Men 70s vibe och dansa var sinnes. Glömt hur konsert tinnitus känns. 
Började med en stark korvbuffé och pre-drinks hos mig.
Sen gick de utför. 

Känt mig snygg men trött ^

^ en hög ölpapper efter jag tömt tre glas på min tröja <3
En paus på Bryans klinik för att sno chanel/dior parfym för att DÖLJA LUKTEN AV ÖLEN :)))
Avslutar med en packad bild innan vi drog till Gretas där vi dansade sönder fötterna. Its been a long time sen man dansade igen. Ovant sen pandemin att bli blind i rökmaskin och blinkande ljus.

Det är iallafall full blown HÖST nu!!! och snart halloween!! Ska försöka bli lite bättre på dokumentera mellan jobbtimmar och plugg. Vi har en resa till katalonien i nästa kurs. Och jag som redan är så lättstressad har sökt att få läsa typ 150% till vårterminen. I mean, varför göra det lätt för sig? HEJDÅ

Kommentera här: