Roadtrip

Är nu hemma från pappas och min roadtrip. Vi tog oss genom sveriges kust (Gävle, Härnösand, Umeå etc) på en motorcykel. 
Det var ganska brutalt eftersom det regnade och blåste något otroligt. Så jag blev genom förkyld (hemskt när man sover i tält) så när vi var i umeå så hyrde vi en stuga på en camping istället så jag kunde friskna till. 
Naturen var häpnandsväckande, berg och älvar samt hav och klippor. Kändes så harmoniskt och bra. Älskar att tälta, att vakna upp och det är helt lugnt, svalt och man hör vattenvågor. 
Vi lyckades placera ut vårt tält vid å:ar, sjöar och hav varje natt! Underbart.
Det blev inte så många bilder pga vi åkte motorcykel, så den var nerpackad  för det mesta. 
Tog mig igenom resan med ångesttankar som skav i själen och nu ska jag återgå till att sova igenom sommarlovet.
1 Pyret.:

skriven

Åh vilka fina fotografier, kan du träffas imorgon??

Svar: Tack, ja. When?
Olivia Ström

2 Frida:

skriven

Å vad fint det lät med roadtrip :)

Svar: Jo, synd jag blev så förkyld bara :(
Olivia Ström

3 Alicia:

skriven

Måste bara säga detta: fysatan vad du är snygg! :)

Svar: Men oj, tack så mycket!
Olivia Ström

4 Sam ☆:

skriven

Vad mysigt det ser ut!

Svar: Trots regn så var det ganska mysigt!
Olivia Ström

Kommentera här: