Påsklovet 2014

Haft ett fint påsklov /som miserabelt nog snart är över/ 
Var på picknick och demonstrerade i måndags, vi åt kakor i solen (Mickey, Maria, Natta och hennes kompis Frida), efteråt drog vi till centrum där SUF ordnat en demonstration för att Ghader ska få stanna med sina barn i Sverige. Om han blir utvisad till Iran så kommer han antagligen avrättas där för han varit politiskt aktiv för Kurdernas rättigheter.

 
Sen i onsdags så kom mamma hem till mig, det var trevligt att ha henne här. Hunden följde med, så söt att jag inte vet vart jag ska ta vägen ibland.
Fikade också med Maria för att catcha up de senaste veckorna.
Vi gick till Epi och åt en förmiddag, de serverar vegansk mat så jag beställde två varma mackor med tofu på. Så gott. Visste inte ens att det existerade vegan cafeer i Gävle?

Testade lite 60-tals inspirerad sminkning. Dock måste jag öva upp mig på det, blir mest kletigt atm, men jaja.



Resten av dagarna med mamma så åkte vi och shoppade lite, vi läste och jag ritade lite. Så skönt att bara vara.

 
 
1 amur:

skriven

ASSÅ BLIR BARA SÅ SUGEN PÅ VARMA MACKOR NÄR JAG SER DOM DÄR

Svar: VI KAN ÄTA DOM NÄR DU KOMMER HIT BAE
Olivia Ström

Kommentera här: