Försenad

Bilder från två veckor sen.
Vegansk pizza med champinjoner och paprika. 
Te och plugg, det dagarna består mest utav när jag har orken att försöka komma ikapp. Ligger fem år efter känns det som. Urgh
Åkte till Strängnäs och träffade Heidi, vi piercade min näsa och sen gick vi och fikade. Saknar henne verkligen. 
Träffade också Amanda igen. Vi gick runt, satt ute flera timmar då pappa var på sjukhuset för han råkade skära sig när han skruvade på sin motorcykel (??), det började snöa och sen kom Amandas vänner för att hålla oss sällskap i kylan. Hon spenderade natten hos mig också. Svårt att träffa sin bästa vän ca 2 gånger per år. (Vi bor hos varandra i sommar Ami, ok?) 
1 Amir:

skriven

Läskig min ena hand ser ut på första bilden???
SAKNAR DIG OLIVIA, OCH JAG KOMMER TILL DIG OM EN MÅNAD OK.

(var stolt över mig att jag kommenterar hörru.)

Svar: OMG SÅ DET GICK!?
Olivia Ström

2 Amir (igen):

skriven

ÄR DET DÄR JOHNNY DEPP??!?!

Svar: jaaaa whats eating gilbert grape :/ den där leonardo dicaprio spelar handikappad
Olivia Ström

Kommentera här: