I väntan på nattgäst

Klockan är femtio minuter kvar till klockan tre och jag väntar på att Mos ska komma in som nattgäst till musikhjälpen medan Fredrik sover bredvid för han är sämst och orkar inte vara vaken.

Idag har vi haft jobbig lektion/genomgång inför gymnasiearbetet och mitt huvud står helt stilla kring idéer att jobba om. URGH. Ge mig tips pls. Vet varken material eller någon specifikation. Vi får se tidigare elevers arbeten och det är så fint och unikt även om det verkar lätt? Det fanns analoga fylle-fotografier, avgjutna döda griskultingar som fotades till en "kokbok" aka ironi, surrealistika hus från personens drömmar, en serie om laster där det var fast sytt tuggumi osv. MEN VART BÖRJAR EN NÅGONSTANS?
Har utnyttjat mitt badkar med massa badskum för att inviga musikhjälpen som är tillbaka. Kanske inte bästa när temat är klimatgrejs och bada slösar way för mycket vatten men oh well. Gosigt program och väldigt viktigt. Bara att önska låtar (som Klara håller på med nu, gullebullen). 
 
Förövrigt har jag vart på Fredriks föräldrars födelsedags-släkt middag vilket var cosy då hans mamma hade lagat vegans gratäng och små desserter to moi. Hur man välkomnar rätt. 
En av Fredriks julklappar ska användas imorgon då de blev biljetter till Star Wars filmen??? Mixed feelings men det blir fint, så jag mickey och han ska dit och jag får stirra på när dom hyperventilerar. 
B-fest och pepparkaks-baks-krig annars. Mjölfighten 2015. Året är snart slut? vad hände där 
1 Mickeyy:

skriven

JAG ÄR SÅ TAGGGGGGGAD PÅ STARWARS OKEY LETS HYPERVENTILERAAA

Svar: WELL GREAT ATT DU ÄR DET IALLAFALL JAG KAN FEJKA HYPE
Olivia

Kommentera här: