Bläck i huden osv

Once again åkte jag ner till katrineholm efter en yrande helg av fylla, balkongsovning, badrumskalas, vinvinvin, två sekunder på krogen med en insmugglad sjuttonåring och röriga saker. Träffade Amanda för en extremt tidig fika (love you för du skippade sovmorgonen), blev kaffespeedad och skuttade runt hyper. Flat White kaffe (dåliga)skämt och gulligull. Drog sen och tatuerade mig!? I NACKEN? vilket gjorde så jävla ont etc men det blev en pretty kotte med barrkvistar. (bättre bilder later)
                                 
It is a source of endless intrigue in the realm of mysticism. It's known by pseudonyms such as "third eye", The dream center and the mystic seed. Also biologial the pine cone is based by wake-sleep patterns. In short it regulates the natural rhythms of sleep according to our environment (fibonacci structure). It is spiritual light.
Många timmar att spendera efteråt i väntan på skjuts hem så yrade omkring i olika affärer samt fotorunda. Blev nostalgisk från tiden jag bott där vilket kanske är dumt för vet inte ens om jag trivdes eller inte. 
I fredags innan jag blev sjuk och förstörde hela helgen för mig själv, så var jag Mickey och Fredrik på bio och såg Crimson Peak. Man fick se Tom Hiddleston's rumpa. EVERYTHING WORKED OUT FINE. 
1 Amandao:

skriven

Hahah omg vad rosa jag ser ut på andra bilden, i can never run from the rosa-ness


Svar: MMM MUCH PALEAESTHETICS
Olivia

Kommentera här: