paraplydrinkar och allmän stress

Busybusybusy
Firat Fredriks lillasyster som blivit teeeen. Är avis för jag slutar vara tonåring om nästan två månader? Men vi åt på pinchos (där man beställar maten via en app? REALLY special) och får minimini portioner och fancy drinkar. Åt oumphburgare (två tuggor i heaven), vitlöksstekta champinjoner, sötpotatispommes, falafelrulle och sorbe. helt okej veganutbud och massa för vegetarianer? De va iallafall V nice.
Åker buss nästan varje kväll för att få sova tätt intill. Försöker motivera mig i skolan tills tryckeriet och ska göra elementen och trycka på liknande material. Gör fest posters med Maria och har kalas med massa folk (delvis ingen gick på skolan??? whats up med det) 
Ljusslingor discolampagolv och röriga kortspel. Tomteblossade förfullt. Felt pretty och hamnade på krogen med ett larm på skolan som inte slutade gå. It was nice minus stressen securitas skulle komma. 
 
Skaffat gymkort... och börjat..gymma??? TRODDE ALDRIG DETTA OM MIG SJÄLV. Ska jag börja posta olika shakes jag dricker nu? Inlägg om nyttigt fett och förbränning? Posera när jag spänner mig? HUR BETER MAN SIG. Majoriteten av min gymtid så kastar jag omkring mig på pilatesbollar medan mamma tränar för fullt och kanske skäms lite för mig. 
Varför är det obligatoriskt för snubbar att stöna så mycket på gym? Det låter som att dom bajsar på sig konstant.
 
 
 

Kommentera här: