🐝🐝🐝

Åt sushi med Lova, Jocke och Fredrik igår. Det var ett mistake och är arg på hipstertrenden och alla som hypear det för IT WAS NOT PLEASANT AT ALL bara slemmigt och kallt och FEL. Men it was nice company atleast. 
På kvällen åkte jag hem till Patrik och Mickey där det dracks vin (och jag stirrade på dom) pratades black mirror konspirations teorier och lyssnades på musik. Åkte hem när dom drog till krogen för att äta glass. 
Några fula kladdsaker från fettisdagen/semledagen. Eller i efterskott eftersom jag var dödssjuk när det var så bakade mamma och sparade lite till mig så ätit semlor typ nu. 
Annars nu i helgen har jag kollat på massor av Buffy the vampire slayer? Haft det på i bakgrunden när jag sover. Sådär dåligt bra med cute outfits.Image result for buffy the vampire slayer
Fastar nu inför imorgon (starving) och har duschat i handsprit basically. Narkos BRING IT

Kommentera här: