Pre-bday

Åt på helt enkelt igår med pappa, Kicki och Fredrik som en tidig bday middag. Fick supergod oumph som var marinerad i typ citronmarinad? Och sen massa små örter, bönor, spenat, någon friterad broccoli och soyacreme <33 Bless food. Inte träffat pappa sen juldagen heller så var mysigt att få ses igen. 
Bjöd även på snickerstårta som jag brutalt misslyckats med men även räddat. Var så trött efter stockholmsresan att jag läste receptet fel och bytte ut teskedar mot matskedar vilket resulterade man spottade ut smeten som bestod enbart av salt. Orkade inte heller karamelisera och koka kolakräm så hittade på en kall sak? MEN tyckte den blev helt okej och den ser söt ut! Tror ingen vågade säga emot mig heller utan folk log och kämpade sig igenom sina bitar.
Viktig party doggo
 
Fick gullig lite tavla av pappa där jag hade fyllt år som liten och står i en snygg 1999 tals outfit med basker och håller aggressivt i två ballonger (som strax efter bilden är tagen smäller och jag är ledsen tills jag går och lägger mig) och bidrag till Berlin resan med klassen. Fredrik gav mig en early present i form av en orkidé som vi döpte till Ossian, önskar honom ett långt harmoniskt liv som inte innefattar att jag mördar honom inom en vecka.
 
MEN IMORGON då är de slutet på tonåren AND IM BECOMING SYSTEMVÄLKOMMEN

Kommentera här: