Halloween

Spökhus och karuseller, sockervadd och pumpor = Jag och Fredrik åkte till gröna lund och levde ut halloween in a spooky way
Det var inrett så mysigt! Hela stället var täckt i pumpor och hö, ghosts och fågelskrämmor. När solen försvann och mörkret kom så kom det även monster som sprang runt i parken, blev jagad av en clown?? Samt militärer som hade zombies på ett led bakom sig.
Utsatte mig själv för spökhus? :( Hatar sånt? Blir typ tårögd av blå tåget där det är typ.. bilder på fladdermus och någon som gör uggleljud i bakgrunden. Nu var det full blown bli jagad av en psykoskirurg- smällande i dörrar och blinkande ljus med rep som man sprang in i. HUH.
Läskigaste skulle vart Motell Hell(o) men det var... tre timmars kö...? SÅ NÄE. Vi åkte lite karuseller istället. Så fint att se stockholm ovanifrån (upp och ner skrikandes) på kvällen när alla höghus lyser och parkerna har fått upp ljusslingor i träden. SO PRETTY.
Åt sockervadd också så jag kunde kladda ner taxin till tåget ordentligt. Love sockervadd. Bästa användningen av socker liksom.

Mer spooky stuff utom det här var fredriks pumpa
Och festen på skolan
Blev väldigt pumpafokuserat det här året, men inget fel med de?? (är jag tråkig vegan som klär ut sig till en frukt är frågan). Fångade även Felicia på bild, hon vann kostymtävlingen med cirkustemat!! Så gullig.
An-Sofie var på plats och gav tarot spådommar, ska kämpa för att mitt öde ska ändras för korten gav mig fattigdom, sjukdom, död och isolation. Inte så roliga saker, så hällde aggressivt upp en ny drink och tröståt sedan oumphburgare på Max.

Kommentera här: